Een nieuwe wending voor CLIP DISPLAY !

Met meer dan 40 jaar op zijn palmares is CLIP DISPLAY een erkende speler op het gebied van beursstanden en displays. Om de continuiteit en verdere ontwikkeling te blijven garanderen en de constante evolutie op een efficiënte manier op de voet te kunnen volgen, werd het Belgische filiaal van de Europese groep CLIP DISPLAY in april dit jaar overgenomen door Laurence Bechoux (COO). Hierdoor werd CLIP volledig onafhankelijk en 100 % Belgisch, met behoud van het exclusieve dealership van de multifunctionele CLIP panelen voor de Benelux en Frankrijk.

De creatie van ‘CLIP EXPO’ was het rechtstreekse gevolg van deze belangrijke stap. Aan deze nieuwe naam werd tegelijk ook een bredere visie met een nog groter doelbereik en een nog uitgebreider aanbod van producten en diensten gekoppeld.

Tijdens het vip event op 18 juni laatstleden, in het historische kader van de Abdij van Nizelles, werd de nieuwe identiteit voorgesteld, wat door de genodigden op een hele positieve manier werd onthaald. De glazen werden gevuld en een toast op de toekomst van CLIP EXPO kon niet uitblijven.

Met het mooie zomerweer werd de gardenparty een succes. Etienne Troukens verzorgde de muzicale omkadering, terwijl de goochelaar Max Daivy de gasten keer op keer verbaasde en de lancering van de nieuwe website www.clipexpo.be een magisch tintje kreeg.

Ook onze klanten ‘brasseurs’ waren present voor de beer tasting met « La Houppe », « Dubuisson – Rasta Trolls » en « Turbeau Noir». De avond kreeg een overdonderend einde met een geïmproviseerde show van Franky De Smet-Van Damme, frontman van Channel Zero en promotor van zijn eigen bier Turbeau Noir.

Ontdek ook onze andere artikelen !

2019-07-19T10:11:52+02:00