De Nationale Week van de Huisvesting is de belangrijkste vastgoedbeurs in Luxemburg en wordt in oktober gehouden in LuxExpo.
Gedurende 9 dagen heeft u de gelegenheid om deskundigen te ontmoeten op het gebied van woningbouw, renovatie, decoratie, enz…
Tijdens de vorige edities heeft onze klant Tracol Immobilier een beroep gedaan op de diensten van Clip Expo voor het ontwerp van zijn beursstand.
Deze tentoonstelling biedt de mogelijkheid om hun verschillende vastgoedaanbiedingen met behulp van de nieuwste technologieën te presenteren en zo de interactie met de bezoekers en dus de verkoop te stimuleren.
De stand van 63 m² biedt verschillende zones – die we in detail zullen bekijken – om hun deelname te maximaliseren.
De basis: de technische vloer.
Technische vloerbekleding wordt aanbevolen zodra de stand een bepaalde oppervlakte overschrijdt. Het is inderdaad niet ongewoon om in tentoonstellingszalen niveauverschillen van enkele centimeters aan te treffen. Deze vloer zorgt ervoor dat wij op een volledig vlakke ondergrond kunnen werken, waardoor spleten tussen de wanden en structuren die de stand vormen, worden vermeden. De vloerafwerking omvat een PRM oprijplaat, een vloerbekleding (parket of vinyl) en de omranding met aluminium hoekprofielen.
ZICHTBAARHEID: DE HANGENDE STRUCTUUR
Deze vierkante structuur van 5 m biedt een communicatieoppervlak van 20 m² en maakt het mogelijk de verlichting hoog te plaatsen om de hele stand te verlichten. Het is bevestigd op een hoogte van 5 m voor maximale zichtbaarheid. Het voordeel van deze structuren is dat ze van veraf zichtbaar zijn, waardoor bezoekers worden aangemoedigd uw stand te benaderen.
Indeling stand: 4 verschillende zones
Receptie
De receptiebalies zijn naar de hoofdgangen gericht. Dit is het eerste contactpunt met de bezoeker. Afhankelijk van hun belangstelling worden zij naar het juiste gebied doorverwezen.
Interactieve presentatieruimte
Tracol heeft het zeer goede idee om virtual reality-technologieën te gebruiken. Een speciale ruimte is gewijd aan de virtuele bezichtiging van de verschillende te koop aangeboden appartementen. De bezoeker wordt letterlijk ondergedompeld in het bezoek van de flat alsof hij er zelf bij is. Ze kunnen zich duidelijk een beeld vormen van de verschillende ruimtes, de indeling en zelfs het uitzicht vanaf het balkon!
Privé discussieruimte
Deze gezellige en meer gesloten ruimte maakt diepgaandere gesprekken mogelijk met bezoekers die echt geïnteresseerd zijn in een aankoop.
Reservegebied :
Dit gebied heeft een dubbel doel. Zoals de naam al zegt, kunnen we er brochures, drankjes, geschenken, enz…
Maar zolang wij een opslagruimte hebben, kunnen wij er evengoed gebruik van maken om over ons product te communiceren! De opslagruimte biedt 32 m² communicatieruimte, waarvan 2 zijden van 12 m². Dit oppervlak wordt gebruikt om de verschillende flats weer te geven die direct door de bezoekers kunnen worden bekeken.